XESTIÓN RECURSOS FEEDLY E CURACIÓN DE CONTIDOS
O Feedly é unha ferramenta RSS que permítenos organizar as nosas fontes de información e acceder dende un navegador web a noticias e actualizacións de Blogs o as aplicacións para teléfonos intelixentes.Nos brinda a opotunidade de organizar contido de preferencia para aforrar o feito de ter que buscar contido por contido.
Se os seus sitios teñen fontes RSS, podes subscribirte a elas por medio deste servicio.
Se pode aprender a usar e personalizar Feedly en tan so uns cantos minutos.
O meu FEEDLY estou a organiza-lo pouco a pouco según vou avanzando no uso das ferramentas do curso, estructureino da seguinte maneira:
- BÚSQUEDA DE EMPREGO
- Edulcoro del empleo 2.0
- marcaempleo
- Zumo de empleo
- EMPREGO
- Empleo público
- Mejorar tu CV
- Información del sector Rrhh las mejores ofertas de empleo y consejos
- EMPRENDEMENTO
- 1000 ideas de negocios
- Emprendemento
- Emprendimiento e innovación
- NOTICIAS
- Faro de Vigo
- La Voz de Galicia
- Portada el Mundo
- OPOSICIÓNS XUNTA
- Oposiciones Xunta
- ORIENTACIÓN LABORAL
- El Blog de la orientación laboral by e.Sanchez
- La Botica del Orientador
- EDUCACIÓN
- Chispas Tic y educación Blog Pere Marqués
- Eduación 3.0
- En la nube Tic
- TECNOLOXÍA
- Educa con Tic
Según as miñas necesidades aprenderei a utiliza-lo mellor.
O SCOOP.IT é unha ferramenta de curación de contidos web que permite a un usuario agregar publicacións web referentes a un tema de interese, combina información en torno a un tópico de interese profesional no meu caso ORIENTACIÓN LABORAL.
QUE TAMÉN SE VAI COMPLETANDO CO TEMPO.
Os nosos contidos poden ser compartidos a través de novas conexións sociais e subscritos a través dunha canle RSS. e tamén podemos engadir ao noso tópico recursos que descubramos a partir na nosa navegación web.
EL CURADOR
Actualmente O curador de contidos considérase casi unha profesión su objetivo fundamental é manter a relevancia da información que flúe libre ou apoiada en ferramentas concretas para a creación de entornos informacionales.
Nun mundo cada vez máis conectado, as personas consumen todo tipo de información en calquera momento e en calquerr lugar; ademáis de compartilo directamente nas súas redes sociais, sin importarlles demasiado si a información que retransmiten é orixinal ou foi “curada”.
Aquí é onde entra o rol dun Community Manager para alentar os seus seguidores a consumiro contido que houberan curado doutos sitios na Rede. As ferramentas usadas por eles poden ser entre outras:
No hay comentarios:
Publicar un comentario